با شما هستم !!!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.



با شما هستم !!!
نوشته شده در دو شنبه 18 فروردين 1393
بازدید : 754
نویسنده : حسن عباسی

بسم رب الشهداء و الصدقین

نام کتاب ها :

1) در مصاف آب... 

2) شرح اسم...

3) ...

توصیه میکنم به عزیزانی که ادعاهایی اشتباه ، نادرست و باطلی در مورد حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه اي حفظه الله  رهبر معظم کشورعزیزمان دارند حتما این کتب را تهیه و عمیقا مطالعه فرمایند بعد سخن در دهان برانند و بگویند ... !

بله با شما هستم !




:: موضوعات مرتبط: ولایت فقیه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: