یک تجربه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.



یک تجربه
نوشته شده در چهار شنبه 31 خرداد 1393
بازدید : 610
نویسنده : حسن عباسی

برخی از زنان بی حجاب فامیل ؛ وقتی مجنون در جمعشان حاضر میشود جمع و جور تر میشوند !
حتی گاهی پشت این و آن پنهان میشوند که زیاد در چشم نباشند ! نه از روی ترس ! چون مجنون، هم در جمع هایمان محبوب است هم بی آزار مطلق !
وقتی مردان مذهبی فامیل با زنان بی حجاب هم مثل خواهر و مادر خودشان گرم بگیرند و حرف بزنند و شوخی کنند نتیجه همین میشود که آن زنان در ادامه مسیر خود جری تر شوند. چون یقین دارم زنانی که با لجبازی بی حجابی را انتخاب میکنند ، در صورت مشاهده گپ زدنهای مردانِ حتی مذهبی با خود ، با خود فکر میکنند وقتی مردان مذهبی حتی ، رعایت حریم محرم و نامحرم نمیکنند چرا من باید به تنهایی تمام سختی ها را به دوش بکشم که مبادا یکی از این مردان به هوس نیفتد !؟
اما وقتی با مردی روبرو میشوند که تنها به سلام و خداحافظ کفایت میکند در گفتگو با نامحرم علی الخصوص از جنس بی حجابش ، بلکه تمام سعی و تلاشش را میکند که حتی سهوا هم چشمش به نامحرم نیفتد ، در صورت لزوم هم وقتی چند کلامی هم صحبتشان میشود چشمش به زمین دوخته شده نه به چشم و لب و پای زنان ، در عین حال نهایت احترام و ادب را در مقابلشان رعایت میکند ، مطمئنا همین رفتار نهیبی بهشان میزند که یکم جمع و جورتر باشند و ایندفعه بر خلاف قبل یک ندایی در درونشان میگوید چرا باید تمام سختی ها را آن مرد متحمل شود که مبادا به گناه بیفتد؟ چرا من نیز سهیم نشوم در کمک کردن به گناه نیفتادن او و خودم ؟! 
چرا من اینقدر خودخواه باشم که او همه مدت مجبور باشد سرش پایین باشد و آرتروز گردن بگیرد که مبادا سر و صورت آرایش شده من را ببیند ؟!


به نظر می آید ایندفعه باید مردان دست به کار شوند برای اصلاح وضع حجاب ... بدون امر و نهی کردن به زنان ! بدون بگیر و ببند های ارشادهای گشتی !

بعد التحریر : برادرمسلمان بی اعتنایی شما و حفظ نگاه شما موجب حفظ حجاب خواهران خواهدشد!

وصیت شهید علی اصغر پور فرح آبادی 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: