بدحجاب! بی حجاب! معذرت! معذرت!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.



بدحجاب! بی حجاب! معذرت! معذرت!
نوشته شده در یک شنبه 5 شهريور 1391
بازدید : 618
نویسنده : حسن عباسی

بدحجاب! بی حجاب! معذرت! معذرت!

بدحجاب! بی حجاب! معذرت! معذرت!
من از جانب تمام کسانی که شعار دادند "مرگ بر بدحجاب" از تو معذرت می خواهم.
من از جانب تمام کسانی که شعار دادند " ملت ما بیدار است، از بدحجاب بیزار است" از تو معذرت می خواهم.
من از جانب تمام کسانی که فعل تو را از خود تو جدا نکردند، معذرت می خواهم.

حجاب ، دختران با حجاب ، راهنمایی و نصیحت حجاب ، چادر

من می دانم که تو اگر اهمیت و فلسفه ی حجاب را بدانی، به حجابت از من هم پایبندتر خواهی بود.
من می دانم که اگر ظاهر امروز تو این است، من نیز بسیار مقصرم که اگر من توانسته بودم منطق و احساسم را راجع به حجاب به تو منتقل کنم، ظاهر امروز تو این نبود.
من می دانم که اگر در فرهنگ سالمی که حکم اکسیژن را دارد، نفس کشیده بودی، ریه های عفافت غبار نمی گرفت.
من می دانم که اگر عمق نقشه ها و اهداف دشمن و تلاش شبانه روزی شان را برای تاراج حیا می دانستی، مشتی محکم بر دهانشان می کوبیدی.

عزیز دلم!
اسلام را با آن چیزی که من و امثال من می گوییم و عمل می کنیم، نشناس!
حساب اسلام را از جامعه ی مسلمین جدا کن! که اگر ما به اسلام درست عمل کرده بودیم، پاکی همه جا را فرا می گرفت!

عزیز دلم!

اگر آن قدر نتوانسته ام تو را دوست داشته باشم، و این دوست داشتن را به تو نشان دهم، که تو با تمام وجود دریابی که برایم عزیزی و برای همین است که اعتقاد دارم باید از گوهر ارزشمند وجودت پاسداری شود، مشکل از من است!







مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مرتضی در تاریخ : 1391/6/13/1 - - گفته است :
سلام و خسته نباشید
وبلاگ ارزشی خوبی دارید و انشالله خدا شما را در این راه ثابت قدم بدارد.
یک انتقاد کوچک:
در پست بدحجاب! بدحجاب! کمی زیاده روی شده است.
خدا به هر کس عقل داده و در روز قیامت نیز هیچ کس را به خاطر اعمال دیگر مؤاخذه نمی کند.
این درست است که اگر آدم مذهبی های جامعه ی امروز درست تر رفتار می کردند شاید وضعیت حجاب این نبود اما اینکه ما شروع کنیم به عذرخواهی از بدحجاب ها، کار اشتباهی است.
زیرا بدحجاب شدن آنها نتیجه مستقیم عمل ما نبوده و چه بسا بدحجاب هایی که اصلا با آنها برخورد بدی صورت نگرفته و بد حجاب شدند.
همچنین بدحجاب کسی است که مسیر اشتباه را انتخاب کرده و حکم خدا را زیر پا گذاشته است و بی قانونی کرده است و در نظم و آرامش جامعه اخلال وارد کرده است.

عذرخواهی شما به این معنی است که شما بد حجاب ها کار درست را انجام می دهید و ما اشتباه می کنیم که بد حجاب نشده ایم ...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: