آیا می دانید چرا زنان و دختران باید در نماز حجاب داشته باشند؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.



بازدید : 632
نویسنده : حسن عباسی

نمازصحبت باخداست وخداونددوست داردانسانها به زیباترین حالت به مقابل اوبایستد وبااوصحبت کند،اماشیطان دوست داردانسانهابی حجاب وبدون پوشش باشند تاآنها راجهنمی کنند.همین گناه شیطان باعث شدلباس حضرت آدم(ع)وهمسرش حّواازبدن آنها بیرون آید وازبهشت رانده شوند .آری نماز،باحجاب وپوششی که خدادوست داردباعث می شودشیطان ازانسانها فرارکندوهمچنین یک نوع تمرین رعایت حجاب می باشد.پس کسانی که حجاب راچه درنماز وچه درکوچه وخیابان رعایت می کنند،محبوب خداشده وشیطان پلید ازنورایمان آنهافراری وگریزان است.


آیا می‌توان گفت خداوند به زنان نامحرم است اما بیگانگان و مردان جامعه به آنان محرمند، این سوالی است که تاکنون بی‌پاسخ مانده و هنوز بانوان مسلمانی که مدهای بدحجابی و خودنمایی را نشانه رشد و شخصیت خود می‌پندارند، نتوانسته‌اند یک جواب منطقی و به دور از خودفریبی برای آن بیابند که بتوانند کیفیت پوشش و نمایش خود را با آن توجیه و تصحیح نمایند!






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: